dinsdag 28 maart 2017

De Ronny naar Santiago de Compostela


Mijne stapmaat is gisteren vertrokken op de St. Jacobsweg. Met de trein spoorde hij naar Vézelay en van daaruit ging hij op weg. Ik en den Hugo zijn met hem meegereisd tot in Brussel om hem uit te zwaaien. Zowel ik als den Hugo hebben nog eens even de rugzak opgetild om het caminogevoel terug op te roepen. We hebben deze samen naar het perron gedragen. Het deed raar aan. De Ronny heeft een fotoke getrokken toen we zijne rugzak naar het perron sleepten. 'Geniet' een reclamebordje is er onverhoeds mee in de foto geslopen.  




Onze maat zoekt zichzelf liever niet te verplichten tot het bijhouden van een logboek maar af en toe zal hij een teken van leven geven en via whatsapp een berichtje sturen. Hij vroeg me om de fotokes al naar zijn vader te sturen maar ik ga zijn whatsapp tekstjes in een blogpagina onderbrengen. De fotokes die hij af en toe stuurt kan ik er ook ineens bijzetten. Zo hoeft zijn brave oude vader niet geconfronteerd te worden met die whatsapp-toestanden. 

Hiernaast links vind je onder mijn foto de WhatsApp longlist van zijn berichtjes.

Buen Camino Ronny


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats een reactie als je wil.